FANDOM

Left pointing double angle quotation mark sh4 "Я не можу пишатися тим, що цей простий шкільний підручник зараз використовується в школах для магії по всьому світу, і він був перекладений на сімдесят дві мови, враховуючи Ґоблдук і Мерміш". Right pointing double angle quotation mark sh4
- Міранда Ґошоук, Книга Замовлянь (передмова)

Міранда Ґошоук (англ.Miranda Goshawk, род.1921) була чарівницею і знаменитим авторкою, яка спеціалізувалася на написанні підручників замовлянь. Збірка "Стандартна книга заклинань", написана нею і була підручниками Гоґвортсу, вони охоплювали весь навчальний план Чарівництва. Вона також написала енциклопедію Гербології та третій том «Які сови?» серії.

Біографія Редагувати

Раннє житя Редагувати

Left pointing double angle quotation mark sh4 Я народилася в бідній сім'ї, останньої з дев'яти сестер. Коли я була молодою, не було жодної базової книги чарів, щоб дати чаклунам-початківцям, як я, чіткі та прості інструкції, які зробили б магію набагато менш таємничим процесом. Right pointing double angle quotation mark sh4
Міранда Ґошоук, Стандартна Книга Заклинань (Передмова).
Міранда Ґошоук народилася в 1921 році, десь у Великобританії, остання з дев'яти дочок, народжених у чарівної родини Ґошоук. До приїзду її родина була відносно збідніла, і вона згадує, що мала носити одежі сестер, які вона вважала «бентежними».

У молодості вона отримала офіційні вказівки, відвідуючи Гоґвортську Школу Чарів і Чаклунства, приблизно з 1932 по 1939 рр. Міранда знайшла складні вказівки та неясні поняття у своїх «старомодних підручниках», які досить важко зрозуміти. Для подальшої плутанини, коли мова зайшла про вивчення магії, її сестри навмисно давали їй неправильне заклик до кожного заклинання, яке вона намагалася створити. [2]

Будучи наймолодшою ​​дитиною у багатодітній родині, їй також часто важко було почути себе, а іноді вдавалися до використання Бет-Боге Хекс - який вона сама придумала - щоб зробити так, щоб вона хотіла віддати частинку своєї думки довго мовчати достатньо, щоб вона могла говорити. Вона використовувала це на своїй сестрі Діадема, щоб змусити повернути одяг, який вона позичила, без дозволу; а її сестра Ромільда, щоб не виходити з кімнати, хотіла, щоб її залишили в спокої; і про її сестру Тангвістл, коли вона хотіла мовчати, щоб вона могла закінчити домашнє завдання. [2]

Помилка цитування: Для існуючого тегу <ref> не знайдено відповідного тегу <references/>