FANDOM

Пригода з містером Візлі напередодні Різдва 1995 року сталося під час його негласного чергування біля дверей, що ведуть у Відділ таємниць.

Weasla

Задрімав під мантією-невидимкою Артур Візлі піддався нападу Нагайны, величезної отруйної змії Волан-де-Морта, чиї укуси без своєчасного і термінового лікування смертельні, т. к. кров перестає згортатися. Цю сцену бачив уві сні Гаррі Поттер. Видіння було настільки реалістично, що Гаррі не сумнівався в його правдивості. Тим більше, що він бачив усе як би очима Нагайны, він відчував, як він повзе по прохолодній підлозі, кусає зубами Нагайны містера Візлі... Мечась і кричав уві сні, він розбудив сусідів по спальні, і Невілл Долгопупс побіг за деканом Ґрифіндору професором Макгонагалл. Блідого, обливающегося холодним потом Гаррі Мінерва відвела до директора. Вислухавши розповідь хлопчика про його бачення, Дамблдор просить про допомогу колишніх директорів Гоґвортсу, мешканців портретів. Едварда, чий ще один портрет висить у Міністерстві магії, він просить підняти тривогу і покликати на допомогу. Дайлис Дервент, не тільки колишній директор, але і відома цілителька, повинна простежити за доставкою містера Візлі в лікарні св. Мунго, а Фінеас — попередити свого правнука Сіріуса Блека, що діти Візлі та Гаррі Поттер скоро прибудуть до нього, і, мабуть, залишаться на кілька днів.

Допомога прийшла вчасно, і Артур Візлі залишився в живих. Місіс Візлі була за це безмежно вдячна Гаррі. Провівши деякий час у лікарні, Візлі-старший повернувся до кінця зимових канікул абсолютно здоровий.