Вікі Поттеріана
Advertisement
Вікі Поттеріана

Ньютон Артеміс Фідо «Ньют» Скамандер (англ. Newton Artemis Fido «Newt» Scamander) — відомий магозоолог і письменник в світі чарівників. У школі Гоґвортс навчався в Гафелпаф.

Біографія[]

Дитинство і Гоґвортс[]

Ньютон Скамандер народився в 1897 році. Інтерес до чарівних тварин він успадкував від своєї матері, яка з величезним ентузіазмом розводить гіпогрифів. З семи років хлопчик регулярно розчленовував мурлокомль. У 1908 році Скамандер вперше відправився з Гогвортс, де розподіляє капелюх направила його на факультет Гафелпаф. У школі особливо зблизився з Летою Лестранж, котра (як і Ньют) відчувала великий інтерес до різних магічних істот. В решті решт, через любов до тварин різного ступеня дикості його і виключили з Гогвортсу - один з його вихованців піддав небезпеці людське життя (незважаючи на те, що Дамблдор заступився за нього).

Початок кар'єри в Міністерстві[]

Після цього містер Скамандер поступив на роботу в Міністерство магії, до відділу регулювання магічних популяцій і контролю над ними. Два роки, проведені в Бюро переселення домовиків, він пізніше називав до неймовірності нудними. Потім його перевели в Сектор фантастичних звірів, де завдяки глибоким знанням про незвичайних магічних істот містер Скамандер швидко просунувся по службі.

Пригоди в Нью-Йорку[]

У 1926 році Скамандер відправляється в подорож з метою поглибити свої пізнання про фантастичних істот і місцях їх проживання. Після подорожі Екваторіальною Гвінеєю в грудні 1926 року молодий чоловік зупиняється в Нью-Йорку. Там його увагу привертає мітинг організації «Другий Салем», під час якого одне зі звіряток, заховане в валізі Ньюта, вибирається. помітивши це, він починає погоню. Під час переслідування, в банку магозоолог стикається з маглом Якобом Ковальські, що призводить до плутанини з валізами. Чарівна валіза потрапляє до Якова, який, бажаючи якомога швидше сховатися від Ньюта, дає драла.

Ексцентричний Скамандер привертає до себе увагу колишнього аврора Магічного конгресу Сполучених Штатів Америки, Порпентіни Голдштейн. Вона стає свідком застосування магії Скамандера на Ковальські і спершу наполягає на явці в магічний конгрес, але через брак доказів (чемоданчик, з яким вони з'явилися в адміністративну установу магів США, виявився повний булочок Якоба) Скамандер виходить сухим з ​​води. Потім вони мчать на пошуки Ковальські і відновлюють зруйнований істотою з валізки поверх. Виявляється, добра частина звірів опинилась на волі. Незабаром тріо йде до будинку Голдштейн, де Скамандер знайомиться з сестрою дівчини, Квінні.

Скамандеру доводиться почати пошуки втікачів істот і в цій місії він, пройшовши через певні перешкоди, викликані специфікою тварин, справляється. У певний момент, після затримання різкопроривця, Тіна доставила чемоданчик, в якому знаходилися Ньют з Якобом, в МАКОСША. Після нетривалого допиту, Ньюта, а заодно і Тіну, засудили до смерті, проте їм вдалося врятуватися. Крім того, Ньют стикається з обскуром і допомагає МАКОСША в битві з Персивалем Грейвсом, під личиною якого насправді переховувався темний чарівник Геллерт Гріндевальд

По завершенні пригоди Скамандер залишає Нью-Йорк, обіцяючи ще зустрітися з Тіною і особисто презентує їй свою книгу «Фантастичні звірі і де їх шукати». Вперше ця книга була опублікована в 1927 році і стала справжнім бестселером.

Пригоди в Парижі[]

Після повернення до Великобританії Міністерство магії забороняє Ньюту залишати країну через переполох в Нью-Йорку, проте влаштовує слухання, на яких обіцяє зняти заборону на виїзд, якщо Ньют допоможе вистежити і вбити Кріденса. Ньют відмовляється. Він продовжує доглядати за своїми вихованцями разом з асистенткою Банті, а також публікує свою книгу «Фантастичні звірі і де їх шукати» і презентує її разом з братом Тесеєм і Летою, які оголосили про свої заручини. Несподівано до Ньют заявляються Квінні і Якоб. В ході бесіди з'ясовується, що в газеті була допущена помилка і що одружується не Тесей, а Ньют. Це читає Тіна, засмучується і починає зустрічатися з іншим. Пізніше Ньют знаходить листівку, яку відправила Тіна Квінні з Парижа. Ньют вирішує відправитися туди, знайти її і порозумітися. Нелегально покинувши країну, Ньют і Якоб дізнаються, де останній раз була Тіна і за допомогою Юсуфа Ками знаходять її в склепі, проте самі потрапляють у пастку. Ньют дізнається, що Тіна хоче знайти Криденса і вирішує їй в цьому допомогти.

Подальша доля[]

По суті, саме зусиллями Скамандера в 1947 році був створений Реєстр перевертнів, але головним своїм досягненням він вважає прийняту в 1965 році заборону на експериментальну селекцію, що перешкоджає створенню нових, що не піддаються приручення монстрів на території Британії. Співпраця містера Скамандера з Комітетом по Вивченню і Стримування Драконів сприяло його численним дослідним експедиціям за кордон, під час яких він крім усього іншого займався збором матеріалів для свого знаменитого на весь світ бестселера Фантастичні звірі: місця проживання.

У 1979-му році Ньют Саламандер був нагороджений Орденом Мерліна другого ступеня за свої заслуги в галузі вивчення магічних тварин - магозоологіі. Також він був поміщений на картку від шоколадної жабки.

Станом на 1990-ті, Скамандер знаходиться у відставці і проживає в графстві Дорсет разом зі своєю дружиною Тіною Голдштейн і трьома домашніми вихованцями - нізлами, яких звуть Боксером, Міллі і Скакалкою. Відвідав Гогвортс під час навчального року 1993-1994, з якою метою - достеменно невідомо.

Особистість і риси характеру[]

Скамандер досить ексцентрична і принципова людина. Відчуває себе більш комфортніше в оточенні звірят, ніж людей. Нейтрально ставиться до маґлів. Також є досить моральним, приходить в шок і обурення від жорстокості людей в ставленні до тварин і собі подібних

Скамандер невпинно досліджував магічних істот, черпаючи нову інформацію про них, подорожуючи по всій земній кулі. Вважається авторитетним чарівником в області магозоологіі, його праці продовжують залишатися шанованими в чарівному співтоваристві.

Етимологія[]

Ім'я Ньютон, можливо, вказує на відомого англійського математика Ісаака Ньютона.

Артеміс - це ім'я грецької богині полювання.

Фідо - це популярна кличка собаки, а також латинське слово, що означає «Я довіряю».

Його прізвисько «Ньют» («Newt») означає тритона.

Прізвище Саламандер звучить як «саламандра».

Advertisement