FANDOM

Обскур (англ. Obscurial) - дитина-чарівник, який змушений приховувати або придушувати свої сили з тих чи інших причин, в результаті чого всередині нього утворюється паразитичний згусток темної енергії, свого роду астральна пухлина. Зазвичай обскур з'являється у дітей з країн або сімей, де магія знаходиться під забороною.

ОписРедагувати

Коли обскур втрачає над собою контроль, він приймає форму обскури. Розмір і міць залежать від вродженої сили господаря: чим сильніше обскур, тим сильніше обскури. Іноді обскур може звертатися в обскури по своїй волі. Однак вгамувати обскури можливо; наприклад, люди, яким вони довіряють, або які вселяють йому довіру, можуть переконати його зупинитися. Рідкісна дитина з обскуром здатний дожити хоча б до десяти років. Обскур висмоктує сили зі своїх носіїв, поступово зводячи їх в могилу Руйнує все на своєму шляху

За часів полювання на відьом, в світі було досить багато обскурів, однак до початку XX століття вони майже всі зникли.

Відомі носії обскрівРедагувати

  • Кріденс Бербоун - регулярно піддавався насильству з боку своєї прийомної матері через своє магічне походження. Тому йому доводилося придушувати свій магічний потенціал. В результаті Кріденс був поглинений власним обскуром, що призвело до руйнування більшої частини Нью-Йорка.
  • Якась дівчинка в Судані, яку при оповіданні про обскури згадав Ньют Скамандер . Дівчинка дожила до восьми років.

ЕтимологіяРедагувати

Слово «obscure» з англійської перекладається як безвісний, а «obscurity» як «неясність». І хоча слова «obscurial» як такого немає, інші слова натякають на те, що відбувається з обскуром

Цікаві фактиРедагувати

  • Саме видавництво «Obscurus Books» пізніше випустило книгу Ньюта Скамандера «Фантастичні звірі: і де їх знайти».
  • Можливим обскуром можна вважати Аріану Дамблдор.
  • Багато хто задається питанням: чому Гаррі Поттер не став обскуром? Адже в сім'ї Дурслів він жив під постійним моральним тиском. Дж.К. Роулінг так відповіла на своєму офіційному сайті: «обскуром дитина стає при особливих умовах: психічна травма асоціюється із застосуванням магії, має місце внутрішня ненависть до власної магії і свідома спроба її придушити. Дурслі занадто боялися чарів, щоб визнати, що Гаррі - чарівник. Вернон і Петунія боязко сподівалися, що, якщо вони будуть досить суворими з Гаррі, його дивні здатності як-небудь випаруються, і ніколи не вчили його соромитися або боятися чаклунства. Навіть коли його лаяли за те, що він «робив дивні речі», Гаррі не намагався придушити свою справжню природу, і навіть не уявляв собі, що він здатний зробити це ».