FANDOM

Оріон Блек — чистокровний чаклун, батько Сіріуса і Реґулуса Блеків.

Біографія Редагувати

У Арктуруса Блека і його дружини Меланії Макмілан у 1929 народився син, якого назвали Оріоном. Коли Оріон поїхав до Гоґвортсу, він попав до Слизерину, як і більшість членів родини Блеків. Навчався один час із Волдемортом. Пізніше він одружився на своїй троюрідній сестрі — Вальбурзі. Жили вони в будинку на площі Ґрімо 12.

Сімейне життя Редагувати

Найімовірніше, саме Оріон і Вальбурга склали родовідне дерево Блеків, гобелен з яким висить у їх будинку.

Оріон і його дружина, як і багато членів родини Блеків, вірили у вищість чистої крові. З цієї причини вони відреклися від свого старшого сина — Сіріуса, коли той повністю відмовився від сімейних традицій і втік до Поттерів. Вальбурга випалила його ім'я з фамільного гобелену, коли йому, Сіріусу, було шістандцять років. 

Оріон і Вальбурга любили свого молодшого сина, Реґулуса, і пишалися тим, що він приєднався до Смертежерів. Хоча вони самі і не були Смертежерами, вони погоджувалися з ідеями Волдеморта. Однак, за словами Сіріуса, вони збентежилися, коли дізналися наскільки жорстокий Волдеморт на шляху до своєї мети. Оріон був наляканий (можливо здогадуючись про долю молодшого сина) і навів на свій будинок всі захисні чари, які тільки знав. Тому будинок Блеків і зараз дуже важко, практично неможливо, знайти. 

Смерть Редагувати

Оріон помер у 1979 році, в п'ятдесять років. Це дуже коротке життя навіть для звичайного маґла, не кажучи вже про чаклунів. Ніде не згадується щодо причин такої швидкої смерті, однак трапилася ця сумна подія того ж року, коли зник Реґулус. Тобто, спочатку всі вважали, що зник. Роками пізніше виявиться, що юний Блек помер. Чи пов'язана смерть батька зі смертю сина, невідомо, але такий збіг наводить на роздуми... 

Магічні здібності Редагувати

Захисні чари: схоже, що Оріон Блек мав величезні знання в цій області магії, оскільки він наклав на свій будинок дуже багато чар. 

Етимологія Редагувати

Оріон, як і багато інших представників родини Блеків, названий на честь сузір'я. «Оріон» — одне з найпомітніших сузір'їв на небосхилі. 

У грецькій міфології Оріон був сином Посейдона і став відомим мисливцем. Він вихвалявся тим, що не існує тварини, яку він не міг би перемогти, за що Артеміда наслала на нього скорпіона, від укусу котрого він помер. За іншою версією, він загинув від стріли тієї ж Артеміди після того, як поранив її в змаганні.