FANDOM

Пастка диявола (англ. Devil's Snare) - зовні невинне рослина, активізується при дотику. Варто лише злегка
Y cf2225b5
зачепити стебло або листи, диявольські тенета накидаються на кривдника і намагаються його задушити. Чим доросліша рослина, тим воно небезпечніше. Опір «обіймам» пастки диявола тільки підсилюють його активність. Вони бояться сонячного світла, так як звикли жити у темряві. Знищити пастку диявола може заклинання Лумос Солем.

Способи захисту від пастки диявола

  • Якщо ви впізнали в рослині пастку диявола, ні в якому разі не торкайтеся їх.
  • Якщо ви зазнали нападу , постарайтеся якомога менше смикатися, повна нерухомість сповільнить стиснення і навіть, в деяких випадках, сприяє ослабленню захоплення.
  • Пастка диявола люблять морок і вологість і тому бояться світла, особливо сонячного, а також вогню. Поява світла і вогню змусить вусики рослини забратися від жертви.

ІсторіяРедагувати

«Гаррі Поттер і філософський камінь». Про пастку диявола студенти Гогвортсу дізнаються вже на першому курсі в 1992 році. Пастка диявола були в першій кімнаті підземелля, покликаного захистити філософський камінь від крадіжки. Гаррі Поттер , Рон Візлі і Герміона Грейнджер зіткнулися з ними в підземеллях, але Герміона змогла за допомогою заклинання чарівного вогню знешкодити його
"Гаррі Поттер та орден фенікса". Відомі смертельні випадки удушення пасткою диявола. Так, в лікарні Св. Мунго в 1995 році був задушений знаходився на лікуванні міністерський працівник Бродерік Боуд. Небезпечна рослина йому передали в палату як різдвяний подарунок. 
"Гаррі Поттер і смертельні реліквії". У 1998 році під час Битви за Гогвортс Подмо Спраут використовувала пастку диявола зі своїх теплиць для боротьби з смертежерами.

В фільмахРедагувати

При зйомках першого фільму акторів обмотали щупальцями і поставили за кадром ляльководів, які тими управляли. Спочатку зняли на камеру, як сильця сповзають з героїв, а потім плівку пустили задом наперед. 
У фільмі «Гаррі Поттер і смертельні реліквії: Частина 2» в Кімнаті на вимогу можна побачити стебла пастки диявола, що ростуть від нижньої частини колони і до стелі.