FANDOM

Ровіна Рейвенклов (англ. Rowena Rawenclaw) (нар. IX / X ст. - пом. X / XI століття) - чарівниця чистої крові; одна із чотирьох легендарних засновників Гоґвортсу. Власниця відомої діадеми, наділеною надзвичайною мудрістю. Вона вирішила, що до неї в гуртожиток приймуть лише розумних, та мудрих людей, бо вона така сама. Ровіна походила з Шотландії і жила в середні століття. Вона створила Гоґвортську Школу Чарів і Чаклунства разом з Ґодриком Ґрифіндором, Гелґою Гафелпаф та Салазаром Слизерином. Ровіна померла від хвороби, легенда стверджує, що її серце зламалося після втечі доньки Гелени. Рейвенклов був подругою Гелґи Гафелпаф.

Біографія Редагувати

Раннє життя Редагувати

Ровіна народилася близько IX-го чи X-го століття в Шотландії, але невідомо, чи прізвище Рейвенклов є її дівочим прізвищем чи вона отримала його від свого чоловіка під час їхнього шлюбу. Цілком можливо, що вона купила свою паличку в крамниці Олівандера, котра розпочала свій бізнес в 382 р. до н. е.

Заснування Гоґвортсу Редагувати

Об'єднаною спільною метою створити найкращу у світі школу магії, Ровіна Рейвеннклов та її добрі друзі Ґодрик Ґрифіндор, Гелґа Гафелпаф та Салазар Слизерин побудували фортецю Гоґвортс та заснували в ньому близько 993 року Гоґвортську Школу Чарів і Чаклунства. Популярна історична теорія говорить про те, що і місце розташування, і ім'я Гоґвортс було обрано Ровіною, якій снився сон про бородавочника , котрий вів її до скелі біля озера. Ровіна створив план для постійно мінливих поверхів. Рейвенклов приймала розумних і мудрих учнів. Її гуртожиток цінує гостроту розуму, творчість та кмітливість своїх учнів. У один момент Ровіна народила дочку Гелену, яка вчилася в Гоґвортсі.

Пізніше життя і смерть Редагувати

В якийсь момент після закінчення Гоґвортсу Гелена вкрала діадему матері, котра робила розумним кожного, хто її носив. Спустошена Ровіна послала Кривавого Барона шукати Гелену, але вся ситуація закінчилася погано. Ровена захворіла і померла незабаром після смерті дочки.

Історія Діадеми Редагувати

Ровіна

Портрет Ровіни Рейвенклов.

Left pointing double angle quotation mark sh4 Кажуть, моя мама ніколи не визнавала, що її діадема відсутня, вона робила вигляд, що все ще є. Вона приховала свою втрату і мою зраду від інших засновників школи. А потім вона захворіла ... це була смертельна хвороба. Right pointing double angle quotation mark sh4
Гелена Рейвенклов до Гаррі Поттера

Одного разу в житті Ровіни, її дочка Гелена забрала знамениту діадему її матері і втекла з ним у далеку Албанію. Ровіна не піклувалася про зникнення діадеми, її більше хвилювало зникнення доньки, тому вона послала свого Кривавого Барона, який був закоханий у молоду Гелену, шукати її. Барон знайшов дочку Ровіни в албанських лісах, але дівчина не виявила бажання повернутися додому. Розлючений барон пронизав улюблений кинджал, і коли зрозумів, що зробив, він покінчив життя самогубством. Відтоді духи обох - Барона та Гелени - переслідували Гоґвортс. Через роки Сіра Леді обдурила молодого Тома Редла, де вона сховала діадему матері. Підліток Том осквернив діадему і згадав про Ровіну, зробивши її одним із семи Горокраксів. Тіара була знищена в 1998 році Вінсентом Кребом, заклинанням Зложару в приміщенні вимоги, де він був схований.

Вигляд Редагувати

Rowen

Згідно статуї Ровіни в Гоґвортсі та бюстів Ксенофілія Лавґуда, видно, що вона була прекрасною жінкою. Вона мала суворий вигляд, іноді залякуючий. У неї було довге чорне волосся і карі очі, вона була висока і струнка, вона носила сині шати. У кожній картині чи скульптурі, що зображали Ровіну, її голова була прикрашена діадемою. Вона говорила з чітким шотландським акцентом.

Особистість Редагувати

Ровіна Рейвенклов славилася такими якостями, як інтелект, блиск і мудрість, кожен учень її гуртожитку має ці якості. Вона була суворою жінкою, що піклувалася про принципи та норми, але вона, здавалося, любить і прощає, це можна зробити навіть з огляду на зраду дочки, яку вона все ще хотіла бачити, лежачи на смертному стані. Вона також була дуже гордою жінкою, тому що ніхто (включаючи будь-кого з інших засновників школи) не визнавав, що її власна донька викрала її діадему.

Відносини Редагувати

Гелена Рейвенклов Редагувати

Left pointing double angle quotation mark sh4 Незважаючи на мою зухвалість, вона дуже хотіла бачити мене, перш ніж я помер. Right pointing double angle quotation mark sh4
Гелена про Ровіну
Вони, напевно, були дуже близько один від одного, це можна зробити з реакції Ровіна на трагічний інцидент із участю Гелени. За легендою, Ровіна серйозно захворіла із-за жури за своєю донькою і більше хвилювалася за її зникнення, ніж про те, щоб вона викрала діадему. Вона послала Кривавого Барона шукати дочку, бо хотіла бачити її востаннє перед смертю. Це не закінчилося добре, тому що Гелену вбив чоловік, а Ровіна померла, не побачившись з донькою.

Засновники Гоґвортсу Редагувати

Ровіна мала дуже хороші стосунки з Ґодриком Ґрифіндором, Салазаром Слизерином та Гелґою Гафелпаф , яка була її ліпшою подругою. Вони вирішили разом створити найкращу магічну школу у світі. Вони були згодні з багатьох питань, аж до сварки між Ровіною, Ґодриком, Гелґою та Салазаром, який вважав, що до школи повинні бути допущені лише чистокровні чарівники, що змусило розлюченого Салазара покинути Гоґвортсу. Більше нічого не відомо про стосунки Ровіна та решти засновників після цього інциденту.

Кривавий Барон Редагувати

Left pointing double angle quotation mark sh4 Вона відправила чоловіка, який мене давно любив, хоча я відкинула його досягнення, щоб він знайшов мене. Вона знала, що не відцепиться, поки не знайде мене. Right pointing double angle quotation mark sh4
Гелена про Барона, котрого відправила до нех Ровіна
Ровіна послала Кривавого Барона шукати свою дочку, оскільки вона знала про почуття Барона до Гелени і вирішила використати це, знаючи, що чоловік не зупиниться, перш ніж він виконає завдання. Більше нічого не відомо про їхні стосунки.

Магічні здібності Редагувати

  • Мудрість - Ровіна була дуже розумною та мудрою, а крім того, вона мала чарівну діадему, яка підвищувала її вміння.
  • Магічні здібності - Ровіна, як і всі засновники, була дуже талановита, її називали найвеличнішою чарівницею того часу. Майже всі впевнені, що Ровіна оволоділа всіма основними галузями магії, такими як трансфігурація, зілля та настійки, захист від темних мистецтв, замовляння.
  • Магічна архітектура - стверджується, що підлога в Гоґвортсі, яка постійно змінює свою компоновку, була винаходом Ровіна Рейвенклов.
  • Ворожіння - можливо, що у Ровіни є так зване внутрішнє око, тобто вона ясновидиця.
  • Ймовірно, Ровіна була анімагом: ворона чи орел.

Етомилогія Редагувати

Ee

Статуя Рейвенклов стоячи в вітальні рейвенкловців

  • Raven з англ. ворон
  • Claw z ang. пазур

Ворони - птахи, відомі своєю мудрістю та милістю. Рейвенкловцям - учням цього гуртожитку - були притаманні милість та здатність швидко вчитися.

  • У Стародавній Греції ворона була символом знань, ворожінь та пророцтв. Її вважали найрозумнішим птахом.

Ровена (англ. Rovena)- це ім’я у валійській поезії означає Матір нації. Воно також може бути пов'язана з Ровеною, як засновницею Гоґвортсу (школа була заснована на її рідній землі) (хоча в українському перекладі, засновницю Гоґвортсу назвали "Ровіна")

  • У перекладі з гельської (староірландська) це ім'я означає сувора, кумедна. Це може стосуватися як ы Ровени (славиться своєю суворістю), так і особливостей її рідного Уельсу.
  • Староанглійською мовою Ровена означає рудоволоса і її можна перекласти як рідкісну, виняткову, оскільки в легендах це часто було атрибутом, який приписували принцесам, рудоволосій Мадонні (наприклад, у релігійному живописі півночі)
  • Персонаж на ім'я Ровена постає у книжці "Айвенґо".
  • Цікаво, що в українському перекладі від видавництва "А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА", замість імені "Ровена" створили ім'я "Ровіна"

Цікаві Факти Редагувати

R. Revenclaw

Ровіна Рейвенклов

  • Не виключено, що ім’я Ровіни від чоловіка, бо її дочка Гелена також мала прізвище Рейвенклов.
  • Окрім інтелекту та мудрості, будинок, який заснувала Ровіна, має цінність для краси та вроди. У більшості учнів Рейвенклов таких як: Ровіна та Гелена Рейвенклов, Луна Лавґуд, Падма Патіл, Чо Чанґ, Ґільдерой Локарт , Роджер Девіс був описаний як гарний хлопчик, Флер Делякур сиділа за столом Рейвенклов, і навіть Філіус Флитвік був гарним у юності.
  • Вона померла як перша з чотирьох засновників Гоґвортсу.
  • Зображення Ровіни з’являється на картках шоколадних жаб.
  • Емблема Рейвенклову - орел, але у фільмі його перетворили на ворону.
  • У фільмі «Гаррі Поттер і Смертельні Реліквії: частина 2», у Гаррі Поттера є бачення, в якому він бачить емблему Рейвенклову та жінку, яку він помилково сприймає за Ровіну Рейвенклов. Насправді це була її дочка Гелена.
  • З однієї з відповідей Джоан Роулінг можна зробити висновок, що сім'я Рейвенклов - єврейська.
  • У "The Wizarding World of Harry Potter" актриса Лін Пірсон грає Ровіну.
  • У ранніх німецьких виданнях «Вогняних бокалів», у книзі та аудіокнизі (читав Руфус Бек), у пісні «Призначення Діадеми» і Ровіна, і Гелґа згадуються як чоловіки. Ця помилка виправляється в наступних виданнях.
  • Цілком можливо, що Гелена відчула, що живе в тіні Ровіни, бо сказала, що "вона хоче бути розумнішою і важливішою за матір" і через це вкрала діадему.

Інші засновники Редагувати

Галерея Редагувати

Дивіться також Редагувати

Появи Редагувати

Школа магії та чаклунства «Гоґвортс»
Гуртожитки Гоґвортсу:
Засновники Гоґвортсу:
Годрик Ґрифіндор · Салазар Слизерин · Гелґа Гафелпаф · Ровіна Рейвенклов
Декани:
Мінерва Макґонеґел · Горацій Слизоріг · Северус Снейп · Філіус Флитвік · Помона Спраут
Привиди гуртожитків:
Майже–Безголовий Нік · Сіра Пані · Гладкий Чернець · Кривавий Барон

Помилка цитування: Для існуючого тегу <ref> не знайдено відповідного тегу <references/>