FANDOM

Родольфус Лестранж (англ. Rodolphus Lestrange) — смертижер, чоловік Беллатриси Лестранж (Блек) і

Rodolphus Lestrange

брат Рабастана Лестранжа. Темний Лорд вважав всіх Лестранжів своїми найвірнішими прихильниками в обох війнах.

Біографія Редагувати

Народився не пізніше 1951 року. Ранні роки не відомі. Закінчив Гогвортс, факультет Слизерин. Одружився з Белатрисою Блек не раніше 1968 року. Швидше за все, він одружився не з любові, а з чисто честолюбних мотивів. Тому що так було треба, так вимагало суспільство і, швидше за все, його батьки.

Після падіння Темного лорда в 1981 році Беллатриса і Родольфус, а так само Рабастан і Барті Кравч молодший, катували Алісу і Френка Лонгботом, поки не довели їх до божевілля. В результаті, так само як і його дружина, Рудольфус був спійманий, і відправлений до в'язниці Азкабан.

Разом з вісьмома іншими смертежерами, Родольфус і Беллатріса втекли з Азкабану на початку 1996 року, під час повстання дементорів. Родольфус брав участь в битві у Відділі таємниць, після поразки в якій був знову посаджений у в'язницю.

У 1997 році, коли Волдеморт влаштував своїм прихильникам ще одну масову втечу, Родольфус Лестранж знову опинився на волі. Він брав участь в атаці на загін Ордена Фенікса під час операції «Сім Поттерів». Саме Родольфус і Беллатриса гналися за Німфадорою Тонкс і Роном Візлі, прагнучи вбити племінницю, посміла зганьбити рід шлюбними узами з перевертнем. Тонкс була більше зайнята управлінням мітлою, намагаючись ухилитися від вбивчих проклять тітки і дядька, а й Рон не сидів марним вантажем: вони з Тонкс серйозно поранили Родольфуса і подружжя Лестранж від них відстали.

Більше про чоловіка Беллатриси не сказано в книзі ні слова. Якщо після операції «Сім Поттерів» він і вижив, то, швидше за все, пізніше або був убитий під час битви за Гогвортс, або після падіння Волдеморта був посаджений у в'язницю.

Навряд чи містер Лестранж був щасливий у шлюбі: щирою любов'ю Беллатриси завжди був Волдеморт, а шлюб з Родольфусом їй був не потрібен. Таким чином, весілля Родольфуса і Беллатриси було проведене скоріше для збереження «чистої» крові. Почуття Родольфуса не відомі, хоча відсутність в цьому шлюбі дітей говорить багато про що ...

Родольфус залишився в живих після Битви за Гогвортс, однак знову був посаджений в Азкабан. Достовірно невідомо, яким чином, але через деякий час він опинився на волі і, залишаючись відданим справі Волдеморта, відшукав його дочку і, відповідно, свою пасербицю Делфі. Родольфус повідав дівчині про пророцтво, в якому говорилося про можливість повернення Темного Лорда і, судячи з усього, незабаром покинув Дельфі. Ніякої участі в здійсненні пророцтва в подальшому не приймає.

Етимологія Редагувати

Родольфус - латинська форма імені Рудольф. Ім'я може служити відсиланням до відомого нациста Рудольфу Гесса, так як ідеологія нацистів була багато в чому схожа на ідеологію смертижерів.

Прізвище Лестранж схожа на французьку фразу «l'étrange» (буквально - «дивний»). На старо-французькій мові, фраза була б написана «l'estrange». Прізвище може служити відсиланням до відомого англійського журналіста Роджера Л'естранджа, відомого завдяки своїм виступам проти релігійної терпимості, а так само участі в антиурядовій змові.