FANDOM

Мадам Роланда Гуч англ. Madam Rolanda Hooch — шкільний тренер Гоґвортсу (курс навчання польотам на мітлах) і суддя міжфакультетських змагань з квідичу. Вона описана як жінка з короткими сірими волоссям і «жовтими очима, як у яструба». Володіє різким характером.

Перша поява / Перший курс Редагувати

Вперше з'являється у книзі під час уроку польотів, що проводився для ґрифіндорців та слизеринців. Під час уроку першою командою, якої вона вчить першачків була "гоп", за допомогою якої мітли самі злітати до рук їхніх власників. Через неогбічність Невіла, який через невмілість ще й зламав собі руку, змушена була відвести останнього до лікарні. Під час її відсутності між Гаррі та Драко розгорілася суперечка. У першому матчі ґрифіндорців супроти слизеринців виступає суддею.

Другий курс Редагувати

Третій курс Редагувати

Мадам Гуч за дорученням професорки Макґонеґел наглядала за гравцями ґрифіндорської команди під час їхніх тренувань перед Турніром за кубок з квідичу.

Під час фінального матчу Ґрифіндора зі Слизерином, неодноразово помічала та ловла слизеринців за брудними нечесними трюками: вони атакували Олівера Вуда бладжером, коли квафела не було поруч; Маркус Флінт, капітан Слизеринської команди напав на загоничку Ґрифіндору і т. д.

За сценою Редагувати

  • У першому фільмі серії роль професора Гуч виконала Зої Вонамейкер.
  • Для того щоб створити ефект жовтих очей, на Зої надівали спеціальні лінзи
  • Роланда Гуч — одна з трьох членів шкільного персоналу, яких ніколи не називають "Професор", а виключно "Мадам".