FANDOM

Світлогасник  (англ. Put-Outer)) - винайдений Албусом Дамлбдором предмет, унікальний в своєму роді.
Делюминатор 1
Використовується для того, щоб «витягнути» світло з приміщення або з вуличних ліхтарів. Світло зберігається в світлогасником, поки його не повернуть в джерело освітлення. Світлогасник виглядає як срібна запальничка.

ІсторіяРедагувати

Відомі кілька випадків застосування світлогасника

Вперше в оповіданні Альбус Дамблдор гасить з його допомогою ліхтарі на Привіт-драйв, для того щоб без зайвих очей залишити Гаррі Поттера на порозі будинку його тітки.

Наступного разу Гаррі зауважує світлогасник в руках Аластора Муді - той, здається, радий можливістю скористатися річчю, позиченої у Дамблдора. Муді звертає в темряву площа Гримо, щоб Орден Фенікса і Гаррі проникли в штаб-квартиру непоміченими.

Після смерті директора стає відомо, що Дамблдор залишає світлогасник в спадок Рону Візлі. Приховане призначення цієї речі виявилося, коли Рон, посварившись з Гаррі, кинув друзів під час пошуків горокраксів. Коли Гаррі і Герміона вперше після цього згадали ім'я одного, той почув їхні голоси в світлогаснику. Тоді він клацнув ім. Виникла куля, що світиться, який перемістився всередину Рона. Зрозумівши, що кулька працює на зразок навігатора, Рон роз'явився і перемістився до місця, де знаходилися Гаррі і Герміона. 

Цікаві фактиРедагувати

Компанія Noble Collection випускає точну копію світлогасника для всіх шанувальників «поттеріани». Звичайно, виробники не змогли вкласти в нього чарівні властивості, і він постав просто запальничкою.