FANDOM

Тесей Скамандер (англ. Theseus Scamander) — аврор, старший брат відомого магізоолога Ньюта Скамандера. За свій вплив на Першу світову війну маґлів вважається героєм в магічному світі.

Біографія Редагувати

Тесей Скамандер народився в кінці 19 сторіччя в родині чаклунки. У 1897 році в нього з'явився молодший брат Ньют. 

Після завершення навчання у Гоґвортсі, Тесей пов'язав своє життя з Міністерством магії, ставши аврором. Люди, що мали справу з Тесеєм, характеризують його як могутнього чарівника. Тесей був одним з магів, які, попри заборони, брали участь у маґлівській Першій світовій війні і після її закінчення вважався героєм.  

У 1926 році Тесей вийшов на контакт з Персівалем Ґрейвзом, керівником відділу магічної безпеки МАКОСША з метою обговорити хвилю неспокійних подій в Нью-Йорку, спричинених істотами Ньюта Скамандера. 

Хоча Тесей не в захваті від спеціальності свого молодшого брата, він продовжує підтримувати з ним близькі стосунки.

У 1927 році, чи раніше, він одружився на Леті Лестранж.    

Етимологія Редагувати

  • Тесей — міфічний правитель Афін, відомий тим, що пройшов підземний лабіринт і вбив Мінотавра. Тесей Скамандер має багато спільного зі своїм міфічним тезкою. Він теж працює заради загального блага; він теж отримав визнання за свої героїчні вчинки; і боровся проти морального зла.     

За лаштунками Редагувати

  • Каллум Тернер, виконавець ролі Тесея, молодше Едді Редмейна, актора, котрий грає роль Ньюта.
  • Актор, що озвучив Тесея в першій частині "Фантастичних звірів", не називався.    

Поява Редагувати