FANDOM

Торфінн Роул (англ. Thorfinn Rowle) - високий, світловолосий смертежер. Мабуть, вельми

Торфинн Роули

імпульсивний, але не дуже акуратний маг.

Брав активну участь у Другій магічній війні. Досить непогано проявив себе в нападі на Гогвортс в червні 1997 року. Він прикривав відступ смертежерів з Астрономічної вежі, бився з усіма захисниками Гогвортсу: з членами Ордена Фенікса і Дамблдорової армії.

Під час цієї битви саме він створював більшу частину хаосу. Але одне з випущених ним непробачних заклять випадково потрапило в іншого смертежера, Гібона, обірвавши життя останнього. Після відступив разом зі Снейпом і підпалив хату Гегріда.

Брав участь в гонитві під час операції «Сім Поттерів». Пізніше Роул і Долохов мало не зловили Рона, Герміону і Гаррі Поттера в маглівському кафе 1 серпня 1997 року в Тотнем-Корт-роуд. Під час короткої сутички він потрапив під Закляття "Заклятус" Гаррі. За фіаско був покараний Темним лордом, причому Круціо до нього застосовував молодший Мелфой.

Торфінн Роул як і більшість прихильників Волдеморта брав участь в Битві за Гогвортс, зокрема він охороняв полоненого Гегріда під час годинного перепочинку. Після закінчення битви, швидше за все, був посаджений в Азкабан.