FANDOM

«Три мітли» (англ. The Three Broomsticks) - паб мадам Розмерти в Гогсміді. Найбільш популярне місце  

Three Broomsticks

зустрічей студентів і викладачів Гогвортсу.
Паб розміщувався на першому поверсі маленького готелю. 

Асортиимент напитків Редагувати

Заклад Розмерти славиться своїм маслопивом і фірмовою медовухою.

Маслопиво

Медовуха

Гірська вода

Содова з вишневим сиропом

Смородиновий ром

Вогневіскі

Історія Редагувати

Гаррі Поттер і в'язень Азкабану.

Рон і Герміона на Хеллоуїн відвідують Гогсмід і заходять в «Три мітли» випити маслопива.

Перед Різдвом Рон, Герміона, і прихований мантією-невидимкою Гаррі підслуховують розмову про Сіріуса Блека.

Гаррі Поттер і келих вогню.

Гаррі тричі відвідує Гогсмід, і перших своїх відвідин він разом з Герміоною заходить в «Три мітли». Там він зустрічає Гегріда і лже-Муді, і лісничий запрошує Гарі до себе в гості (згодом виявляється, що Гегрід кликав Гаррі для того, щоб показати йому драконів, яких привезли для першого випробування в Тричаклунському турнірі, і очевидно, що на цю думку наштовхнув його Барті Кравч в образі Муді).

Під час другого відвідування Гогсміда Гаррі з друзями знову заходять в «Три мітли» і там вони зустрічають Лудо Бегмена, який пропонує свою допомогу в проходженні другого випробування Тричаклунського турніру. Там же з'являється Ріта Скітер з фотографом Бозо, які обговорюють Лудо Бегмена, вирішивши написати про нього чергову брехливу статтю. Коли Ріта бачить Гаррі, вона намагається взяти у нього чергове інтерв'ю, але Герміона втрачає самовладання і кричить на Ріту.

Гаррі Поттер та орден фенікса.

Ріта Скітер за наполяганням Герміони бере інтерв'ю у Гаррі Поттера.

Гаррі Поттер та напівкровний принц.

Гаррі, Рон і Герміона заходять в паб після того, як виявляють Манданґуса з краденими речами з будинку на площі Гримо

У жіночому туалеті пабу на Кеті Белл накладено закляття Імперіус Прокляте намисто.

Рон і Герміона зі студентами і викладачем заглядали в бар, коли приходили в Гогсмід на заняття з навчання явлення. За словами Герміони, Рон розповів анекдот «про стару відьму, цілителя і Мімбулус мімблетонію, а мадам Розмерта навіть не посміхнулася».

Повз паб проходили Дамблдор і Гаррі, перед тим, як роз'явився в печеру. Мадам Розмерта виганяла з пабу загулявшого чарівника.

Після повернення з печери, Дамблдор і Гаррі також явилися перед «Трьома мітлами». Мадам Розмерта побачила їх з вікна і вийшла до них. Вона повідомила про Чорноу мітки над Гогвортсом і дала їм дві мітли, щоб до нього дістатися.

Гаррі Поттер і смертельні реліквії

У «Трьох мітлах» сиділи десяток смертежерів і вискочили звідти, коли Гаррі з друзями явилися в Гогсмід.