FANDOM

Ukrainian Ironbelly

Український Залізопуз

Український залізопузий дракон (англ. Ukrainian Ironbelly) — дракон, який живе в Україні.

Є українським ендеміком [1 ]. Найбільший з усіх драконів. Залізопуз може набирати до шести тонн ваги. Повільніший у польоті, ніж Гадозуб чи Довгоріг, одначе вкрай небезпечний і здатний розтрощити своєю вагою будинок.

Має металево-срібну луску, темно-червоні очі і довжелезні, загрозливі кігті.

Залізопузи перебувають під пильним наглядом Української чаклунської ради, відколи 1799 року якийсь залізопуз поцупив на Чорному морі цілий вітрильник (на щастя, без людей).

У фільмі "Гаррі Поттер і Смертельні реліквії: частина 2" такий дракон охороняв підземелля банку «Ґрінґотс». Зокрема сейф Лестрейнджів, у якому знаходилася Чаша Гельги Гафелпаф, котра є одним із горокраксів Лорда Волдеморта. Також, саме на ньому втікають Гаррі, Рон і Герміона.

У фільмі Фантастичні звірі і де їх шукати про Українських Залізопузів згадує Ньют Скама́ндер у розмові про Війну з Якубом Ковальським. На запитання Ковальського Ньют Скама́ндер відповідає: "Я вивчав драконів. Українські Залізопузи. Східний Фронт."

ЗгадкиРедагувати

Книги

  • Гаррі Потер та Філософський Камінь
  • Гаррі Поттер та Смертельні Реліквії
  • Фантастичні тварини та де їх шукати

Фільми

  • Гаррі Поттер та Філософський Камінь
  • Гаррі Поттер та Смертельні Реліквії: Частина 2
  • Фантастичні звірі і де їх шукати