FANDOM

Уолден Макнейр (англ. Walden Macnair) - один з смертежерів. Брав участь в обох магічних війнах; між

Walden Macnair

конфліктами прилаштувався в Міністерстві магії. Давній заклятий ворог Рубеуса Гегріда, був призначений катом для гіпогрифа Бакбика Знову примикає до Волдеморта після його відродження під час фіналу Тричаклунського турніру

Біографія Редагувати

Перша магіічна війна Редагувати

Під час першого сходження Волдеморта, Макнейр був одним з його послідовників смертежерів. Брав участь у багатьох сутичках і також брав участь в боротьбі з Орденом Фенікса. Багато маглів і магів постраждали від його рук. Але коли під час спроби вбивства дитини Темний лорд безслідно зникає, він в страху перед Азкабаном, як і багато смертижери, повідомляє, що був на стороні Темного лорда з примусу ( Під заклинанням Імперіус).

Співробітник Міністкрства Магії Редагувати

Після першого падіння Волдеморта в 1981 році якимось чином примудрився переконати всіх, що був схильний до закляття Імперіус і всі злодіяння здійснював не з власної волі. Він залишається на волі і навіть стає працівником Міністерства Магії. Причому, його посаду ліквідатора небезпечних тварин при відділі Нагляду за магічними тваринами як не можна до речі підходить йому за характером. Адже в побуті його посада називалася простіше: «кат».

Саме його послали висловлюючись казенним мовою «привести вирок у виконання», простіше кажучи - вбити Бакбика, який завдяки щасливому випадку уникнув «покарання»

Друга магічна війна Редагувати

Але при всьому цьому Макнейр відгукується в 1995 році на заклик воскреслого Волдеморта під час Тричаклунського турніру і старий господар не забув пообіцяти йому «більш цікаву роботу».

Влітку 1995 року, коли Альбус Дамблдор послав Гегріда і мадам Максім для переговорів з велетнями перед початком Другої магічною війни, Макнейр і інші смертежери вийшли з аналогічною місією і «вмовили» велетнів виступити на стороні Темного лорда.

Битва в Відділі Таємниць Редагувати

Пізніше в 1996 році, разом з іншими смертижерамиі, Макнейр бере участь в нападі на Міністерство магії. Макнейр під час сутички вдалося схопити Гаррі за горло, і він вже був близький до того, щоб відібрати «пророцтво», яке так пристрасно бажав його господар, але в цьому йому завадив Невіл Лонґботом, тицьнувши паличкою в око. Після чого був підданий приголомшливому закляттю від Гаррі.

Після битви зі студентами та аврорами, і після того як Волдеморт постав перед усіма власною персоною, Макнейр був посаджений в Азкабан разом з іншими схопленим спільниками. Але провів там трохи більше року, поки не був звільнений звідти лордом Волдемортом. 

Битва за Гоґвортс Редагувати

У 1998 році, коли Гаррі Поттер повернувся в Гогвортс після тривалих пошуків горокраксів, смертижериі і різного виду залучені на темну сторону істоти обложили замок, так почалася Битва за Гогвортс. Мешканці Гогвортсу надавали при цьому посильну опір агресорам. Але коли Макнейр разом з іншими смертижерами проникає в замок в пошуках Гаррі Поттера, там він натикається на Гегріда, який пригадав йому участь в невдалу розправу над Бакбиком, вдарив його і виключивши тим самим з подальшої битви.

Після того, як свідомість повертається, Макнейр приєднується до битви, де, можливо, і знаходить свою смерть. У всякому разі Гаррі бачив, як Гегрід жбурнув його через весь Великий Зал і Уолден, врізавшись в протилежну стіну, мішком сповз на підлогу

Взаємовідносини Редагувати

Рубеус Геґрід Редагувати

Макнейра= і Рубеус Гегрід відчувають взаємну неприязнь, перше відоме зіткнення відбувається, коли саме Макнейра як ката доручають в 1993 році вбити Бакбика, і він з ентузіазмом береться виконувати свої обов'язки. І коли Бакбику вдається втекти, по всій видимості, самому, так як було ясно, що Гегрід участь в цьому не брав, Макнейр сильно засмучується такому повороту. І незважаючи на те, що Бакбику вдалося врятуватися, Гегрід зненавидів «ката» ще більше.

Згодом їм «пощастило» зустрітися під час подорожі в гори до велетнів, де Геґрід зазнав невдачі. І також вони перетнулися під час битви за Гогвортс, де Гегріду вдалося поквитатися за все з ненависним катом.

Етимологія Редагувати

Ім'я «Уолден» дослівно означає «могутній».

Прізвище «Макнейра» - «син коваля». Швидше за все, має шотландське коріння, так як частка «Мак» є патроніном і вказує на гельське походження носіїв.

За кулісами Редагувати

Макнейра в фільмах «Гаррі Поттер і в'язень Азкабану» і «Гаррі Поттер і Орден Фенікса» зіграв Пітер Бест.

У фільмі «Орден Фенікса» під час битви в відділі таємниць Макнейр утримує Луна Лавґуд, що розходиться з книгою.

Саме Макнейр відвідав Боудену в переддень Різдва в лікарні Святого Мунго (за словами Дж.К.Р). Досить імовірно, що саме Макнейр був «другом», який приніс Боудену Пастку диявола, які і спричинили смерть останнього