FANDOM

Френк Брайс (англ. Frank Bryce) - старий магл-садівник, який наглядає за будинком Редлів в Малому Генглтоні.
Frankbryce22
Ветеран Другої світової війни.

БіографіяРедагувати

Після поранення на фронті Френк повернувся в рідне містечко і найнявся садівником до багатих місцевих землевласників. На нього впала підозра, коли одного разу літнім ранком 1943 року Тома Редла, його батька і матір знайшли мертвими. Поліція після довгих розглядів зняла з містера Брайса всі звинувачення: доказів проти нього не було, а троє Редлів не мали ніяких ознак насильницької смерті. Але жителі містечка дотримувалися думки, що мовчазний і замкнутий Френк все ж убив господарів і якимось чином уникнув покарання.

Відлюдний Брайс все життя прожив сам, залишаючись садівником в садибі при всіх господарів, які без кінця змінювали один одного впродовж п'ятдесяти років.

Одного разу, помітивши вночі світло в садибі, Френк вийшов зі свого будиночка і попрямував в господарський будинок, маючи намір прогнати хлопчаків, які залізли в порожні покої явно з недоброю метою. На свій подив, він виявив там не хлопчаків, а цілком дорослих людей, які вели якісь дивні розмови. Френку здалося, що так поводяться злодії або шпигуни.

Будучи виявленим Наджіні (яка тут же повідомила своїм господарям про присутність магла), Брайс спробував налякати незваних гостей приходом поліції, але у відповідь було вбито Авада Кедавра : на жаль Френка, він мав справу з самим Волдемортом і його слугою Червохвостом.

Майже через рік тінь Френка Брайса з'являється з палички Темного Лорда під час його поєдинку з Гаррі Поттер ом, коли палички обох чарівників увійшли в стан «Пріорі Інкантатем».