FANDOM

Хапуни  (англ. Snatchers) - члени неофіційної організації, створеної Лордом Волдемортом після його фактичного приходу до влади влітку 1997 року. Головною метою хапунів було піймання всіх неблагонадійних. До них належали: маглонароджені чарівники, які не пройшли реєстрацію, що ховаються від Міністерства магії люди і інші чарівні створення (гобліни, наприклад) і ті, хто вголос вимовляє ім'я «Волдеморт», а не звичайне для чарівників «Той-кого не можна-називати ». Останніх виявляли за допомогою закляття «Табу». За упіймання всіх цих людей хапуни отримували винагороди, так би мовити за кожну голову.

Історія Редагувати

Коли 1 серпня 1997 року до влади фактично прийшов Волдеморт, маріонетковий уряд, що зайняло керівні пости в Міністерстві магії, почали нову політику, покликану «очистити ряди чарівників від маглородців». За упіймання переховуються маглородців, «зрадників крові» (чистокровних чарівників, співчуваючих маглів), інших певних осіб були призначені винагороди. Знайшлися люди, що кинулися «заробляти гріш» таким сумнівним способом. Оскільки ловити зручніше купою на одного, такі авантюристи, які отримали в народі назву «хапуни», збивалися в зграї.

Після падіння Волдеморта 2 травня 1998 року Міністерство очолив Кінгслі Шеклбот, що припинив виплати винагород. Після цього хапуни зникли самі собою. Навряд чи колишні хапуни були всі поголовно притягнуті до відповідальності, адже вони діяли за існуючим в їх час законам: ловили тих, хто був оголошений в розшук. Залучити їх можна було лише в разі доведеного жорстокого поводження з полоненими (останнє, втім, відбувалося нерідко). Крім того (принаймні, згідно фільму) безліч хапунів загинуло під час Битви за Гогвортс.

Діяльність Редагувати

Коли Рон Візлі намагався знайти Герміону Грейнджер і Гаррі Поттера його схопили п'ятеро хапунів. Вони думали, що він - маглороддець і з такою здобиччю зможуть попрямує до міністерства за нагородою. Однак Рон уперто тримався версії, що він - Стен Шанпайк, особистість хапунам відома, і в розшук не оголошена. Хапуни сперечалися Стен він чи ні, поки двоє не зчепилися в бійці, а решта відволіклися. Рон вкусив тримав його хапуна і захопив його чарівну паличку. Обеззброїв ще одного, забрав свою паличку і роз'явився.

До Великодня 1998 група хапунів Фенрира Грейбека розшукала групу чарівників і гоблінів, включаючи Діна Томаса і гобліна Грипхука (їх і взяли в полон, а інших вбили).

Незабаром після затримання Діна і Грипхука та ж сама група хапунів зловила Гаррі, Рона й Герміону, після того, як Гаррі, забувши про все, вимовив ім'я Волдеморта. Гаррі прикидається слизеринцем Верноном Дадлі і сином співробітника відділу магічних пригод і катастроф. Рон знову назвався Стеном Шанпайком, але в цей раз трюк не пройшов. Скабіор сказав, що вони добре знають Стена, він у них працює Герміона назвалася Пенелопою Клірвотр. Але всі спроби друзів видати себе за лояльних до нової влади людей зламала газетна вирізка «Щоденного віщуна», де був опис Герміони і згадка про те, що вона «бруднокровка, яка подорожує з Гаррі Поттером.» Підозрюючи, що вони придбали головний приз, «Небажаний №1 », Грейбек вирішив відправити всіх захоплених не в Міністерство магії, а в Маєток Мелфоїв, де оплата буде вище.