FANDOM

Bob Ogden Gaunt Shack

Хатина Ґонтів (англ. Gaunt Shack) — будинок останніх з родини Ґонтів, розташований на околицях Малого Генґелтону. У 1920-их це була занедбана халупа, в якій мешкали Ярволод, Морфін і Меропа. У 1940-их Волдеморт заховав в домівці перетворене на горокракс родовий перстень

Опис Редагувати

Gaunt-house

Вхідні двері хатини, мертва змія була прибита цвяхами Морфіном Ґонтом, сином Ярволода.

Ззовні стіни позаростали мохом, на черепичному даху бракувало багатьох черепичин, подекуди стирчали крокви. Все позаростало кропивою, а маленькі вікна були густо вкрити сажею та брудом. Хатина складалася з трьох крихітних кімнаток. З головної, що поєднувала в собі кухню й віталью, виходило ще двоє дверей. В боці вітальні знаходився задимлений камін, а поряд брудне крісло. Загалом, оселя давно не бачила руки вправної господарки і тонула в пилу. 

Історія Редагувати

Хатина була власністю старого волоцюги Ґонта і його дітей. У 1925 році туди навідався працівник Міністерства магії Боб Оґден, аби сповістити Морфіна Ґонта про дату слухання його справи щодо зафіксованого використання магії на очах маґла. Морфін і Ярволод настільки "люб'язно" зустріли гістя, що той повернувся з аврорами і силою взяв обох під слідство. Відтепер хата залишилася тільки на дочці Меропі. Однак Меропа не відчувала нічого крім відрази до халупи, де натерпілась стільки образ. А тому, при можливості, підлила коханню всього свого життя, Тому Редлу, любовне зілля і втекла разом з ним до Лондону.

Ярволод повернуся через півроку, чекаючи, що зустріне його любляча донька в причепуреній хатинці з обідом на столі, а побачив тільки шар пилу і записку, в якій Меропа пояснила своє зникнення. Незабаром Ярволод помирає. У 1928 році додому повертається Морфін, знаходить батька мертвим і, напевно, ховає тіло. 

Станом на 1943 рік хата була занедбана ще більше. Туди прийшов 16-річний Том Ярволод Редл в пошуках історії свого походження. Морфін з радістю розповів племіннику долю його матері, і вчинок батька. Тієї ж ночі Редл-молодший вбив свою маґлівську рідню, змусив чарами вважати дядька винним, і полишив його, викравши перстень Ярволода.

Домівка як місце схову горокраксу Редагувати

Пізніше Темний Лорд, зробивши з перстня горокракс, повернувся до хатини і заховав реліквію там під підлогою в золотій скринці. Крім того він наклав деякі потужні заклинання, аби з домом нічого не сталося. Влітку 1996 року Албус Дамблдор відвідав місцину і знайшов перстень, не прогадавши з тим, що Волдеморт зберігає горокракси в місцях, маючих для нього безпосереднє значення. У 1998 Волдеморт, зрозумівший, що Гаррі Поттеру відома його таємниця, повернувся до халупи, щоб перевірити перстень, і прийшов у лють, коли побачив порожню скриню. 

Поява Редагувати