FANDOM

Left pointing double angle quotation mark sh4 Містер і місіс Дурслі, що жили в будинку номер чотири на вуличці Прівіт-драйв, пишалися тим, що були, слава Богу, абсолютно нормальними. Кого-кого, але тільки не їх можна було б запідозрити, що вони пов'язані з таємницями чи дивами, бо такими дурницями вони не цікавилися. Right pointing double angle quotation mark sh4
TheBoyWhoLived

"Хлопчик, що вижив"  (англ. The Boy Who Lived) — перший розділ першої книги про Гаррі Поттера«Гаррі Поттер і філософський камінь». Дія розгорається 1 листопада 1981 року на вуличці Прівіт-драйв в будинку номер 4, з короткої історії про родину Дурслів, яка живе в цьому домі. Про їх нелюбов до усього дивного, про Вернона Дурслі, що керує фірмою з виготовлення свердл «Ґраннінґс»; про його дружину Петунію Дурслі, яка полюбляє підслуховувати за сусідами, а також про їх маленького сина Дадлі. Також тут вперше згадується родина Поттерів, яку Дурслі, м'яко кажучи, не любили.

Переказ Редагувати

В одному невеликому англійському містечу живе звичайна родина: містер і місіс Дурслі зі своїм маленьким сином. Зранку у вівторок голова родини відправляється на роботу. Протягом дня йому зустрічаються дивні люди в мантіях, які щось святкують. Один з них навіть обнімає Вернона, й містер Дурслі думає, що бідолаха, певно, з'їхав з глузду. При цьому згадуються якісь Поттери, а таке призвище, між іншим, носять родичі Дурслів, яких ті намагаються уникати. Дивною була й кішка, що слідкувала за містером Дурслі на виході з будинку. Після його повернення з роботи кішка все ще знаходилась там, наче просиділа весь день на одному місці. А в новинах по телевізору повідомляють про незвичайні події — про сов, у великій кількості летаючих всюди серед білого дня, а також про феєрверки, нагадуючі зорепад.

Вже вночі, після того, як Дурслі легли спати, на вуличці Прівіт-драйв з'являється дивний старий чоловік з довгою сивою бородою та у пурпуровій мантії — Албус Дамблдор, який за допомогою делюмінатора погасив усі вуличні ліхтарі. Він підходить к паркану до кішки й починає з нею розмовляти, після чого вона приймає вид суворої жінки в окулярах, яку Дамблдор називає професоркою Макґонеґел

Вони починають обговорювати усі останні новини: зникнення темного чарівника Волдеморта й смерть Лілі та Джеймса Поттерів, в яких залишився однорічний син Гаррі. Здається, дитині вдалося вижити в ситуації, в якій померло велика кількість дорослих чарівників. За проханням Дамблдора, Геґрід повинен забрати хлопчика з руїн будинку Поттерів і привезти сюди, на Прівіт-драйв. Дамблдор збирається залишити Гаррі на піклування родині Дурслів, оскількі Петунія Дурсль була рідною сестрою Лілі Поттер і є єдиною близькою живою родичкою. Професорка Макґонеґел шокована цією новиною. Вона каже, що ця сім'я — просто найгріша серед усіх маґлів, й що тут хлопчик з ними буде дуже нещасним. Албус Дамблдор доказує їй, що у світі чарівників дитині буде ще гірше, бо він вже знаменитий й існує великий ризик для нього вирости кимось накшталт принца, розпещеним славою. А тому, Дамблдор вирішує краще залишити його тут, щоб всю правду він дізнався, коли дозріє до цього. 

Невдовзі з'являється Геґрід на літаючому мотоциклі Сіріуса Блека разом з маленьким хлопчиком на руках. Чарівники залишають Гаррі на порозі дома Дурслів, вклавши в ковдрочку лист для тітьки з дядьком.    

Діючі персонажі Редагувати

Згадувані персонажі Редагувати