Вікі Поттеріана
Advertisement
Вікі Поттеріана

Ховчик (англ. Boggart) - це різновид привидів. Ніхто не знає, як він виглядає насправді, тому що ховчик змінює свою форму в залежності від того, чого (кого) боїться людина, яка стоїть перед ним.

Ховчик відрізняється від інших привидів тим, що вміє перетворюватися на істоту, об'єкт або предмет, якого людина боїться найбільше. Вони зазвичай мешкають в закутках будинку, під ліжком, в ящику під умивальником, у шафах, іноді навіть в футлярі від підлогового годинника, бо люблять темряву. Поки ховчик знаходиться, припустимо, у шафі, він ще нічого із себе не представляє, оскільки не знає, кого і чим буде лякати. Також у людей є перевага, коли їх багато, оскільки ховчик не знає, чий страх вибрати. Найкраща зброя проти ховчика - це сміх. Існує і спеціальне заклинання проти ховчика. Треба уявити якусь деталь, яка зробить страховисько посміховиськом, і твердо, виразно вимовити: Рідікулус (від лат. «Смішний»).

Ховчики деяких персонажів

Дані, крім обумовлених випадків, взяті з книги «Гаррі Поттер і в'язень Азкабану»:

Гаррі Поттер: дементор (хоча міг бути й Лорд Волдеморт)

Рон Візлі: гігантський павук

Герміона Грейнджер: Мінерва Макґонеґел, що повідомляє, що Герміона завалила іспити

Ремус Люпин: повний місяць

Лорд Волдеморт власний труп

Невіл Лонґботом: Северус Снейп

Альбус Дамблдор: мертва сестра Аріана

Моллі Візлі: мертві чоловік, діти, Гаррі Поттер в довільному порядку

Дін Томас: відірвана рука

Шеймус Фінніган: відьма-банші

Парваті Патіл: обвита завісами в кривавих плямах мумія (у фільмі «Гаррі Поттер і в'язень Азкабану» ховчиком була величезна кобра).

У грі LEGO Harry Potter: Years 1-4 ховчиком чарівників (тих, чиї ховчики не названо є Волдеморт

Найімовірніше, ховчикном часу змінюють свій вигляд для однієїтієї людини. Те, чого ми боїмося в дитинстві - не те, чого ми боїмося в юності або в зрілих роках. Швидше за все, ХовчикНевілаГерміони, наприклад, згодом змінилися.

Хвчики і маґли

Магли здатні відчувати присутність ховчиківі і бачити їх, хоча і не так чітко, як чарівники. Іноді магли настільки переймаються відчуттям присутності ховчика, що можуть наділити його в форму свого страху і побачити його. Так сталося з Хоуп Хауелл з Кардіффа: одного разу прогулюючись по лісі вона відчула на собі пильний погляд, і чим довше вона відчувала його, тим ясніше вона бачила, хто спостерігає за нею. Зрештою ховчика прийняв форму величезного чоловіка, який кинувся на неї з гарчанням. Але тут вчасно з'явився Лайелл Люпин і перетворив «зловісного чоловіка» у велику печерию ]. Також одного разу Лайелл Люпин прогнав з Шотландії ховчика, названого Кричущий Монстр Стреттуллі. На очах маглів він брав форму величезної чорної тіні з палаючими білими очима.

У XIX столітті по закутках Лондона бродив ховчиа, який харчувався страхом маглів, наляканих низкою вбивств в бідних районах міста. Пугач Старого Лондона брав форму кровожерного бандита.

В одній з печер Кентербері мешкає маленький ховчик, який навчився створювати відлуння. Місцеві жителі придумали легенду, що там живе божевільний людожер-відлюдник.

Advertisement