FANDOM

Ховчик (англ. Boggart) - це різновид привидів. Ніхто не знає, як він виглядає насправді, тому що ховчик змінює свою форму в залежності від того, чого (кого) боїться стоїть перед ним людина.

Ховчик відрізняється від інших привидів тим, що вміє перетворюватися на істоту, об'єкт або предмет , якого людина боїться найбільше. Вони зазвичай мешкають в закутках будинку, під ліжком, в ящику під умивальником, в шафах, іноді навіть в футлярі від підлогових годин, так як люблять темряву. Поки ховчик знаходиться, припустимо, в шафі, він ще нічого із себе не представляє, оскільки не знає, кого і чим буде лякати. Також у людей є перевага, коли їх багато, оскільки ховчика не знає, чий страх вибрати. Найкращ азбю проти ховчика - це сміх. Існує і спеціальниезаклинання проти ховчика. Треба уявити якусь деталь, яка зробить страховисько посміховиськом, і твердо, виразно вимовити: Рідікулус (від лат. «Смішний»).

Ховчики деяких персонажів

Дані, крім обумовлених випадків, взяті з книги «Гаррі Поттер і в'язень Азкабану»:

Гаррі Поттер: дементор

Рон Візлі: гігантський павук

Герміона Грейнджер: Мінерва Макґонеґел, що повідомляє, що Герміона завалила іспити

Ремус Люпин: повний місяць

Лорд Волдеморт власний труп

Невіл Лонґботом: Северус Снейп

Альбус Дамблдор: мертва сестра Аріана

Моллі Візлі: мертві чоловік, діти, Гаррі Поттер в довільному порядку

Дін Томас: відірвана рука

Шеймус Фінніган: відьма-банші

Парваті Патіл: обвита завісами в кривавих плямах мумія (у фільмі «Гаррі Поттер і в'язень Азкабану» ховчиком була величезна кобра).

У грі LEGO Harry Potter: Years 1-4 ховчиком чарівників (тих, чиї ховчики не названо є Волдеморт

Найімовірніше, ховчикном часу змінюють свій вигляд для однієїтієї людини. Те, чого ми боїмося в дитинстві - не те, чого ми боїмося в юності або в зрілих роках. Швидше за все, ХовчикНевілаГерміони, наприклад, згодом змінилися.

Хвчики і маґли

Магли здатні відчувати присутність ховчиківі і бачити їх, хоча і не так чітко, як чарівники. Іноді магли настільки переймаються відчуттям присутності ховчика, що можуть наділити його в форму свого страху і побачити його. Так сталося з Хоуп Хауелл з Кардіффа: одного разу прогулюючись по лісі вона відчула на собі пильний погляд, і чим довше вона відчувала його, тим ясніше вона бачила, хто спостерігає за нею. Зрештою ховчика прийняв форму величезного чоловіка, який кинувся на неї з гарчанням. Але тут вчасно з'явився Лайелл Люпин і перетворив «зловісного чоловіка» у велику печерию ]. Також одного разу Лайелл Люпин прогнав з Шотландії ховчика, названого Кричущий Монстр Стреттуллі. На очах маглів він брав форму величезної чорної тіні з палаючими білими очима.

У XIX столітті по закутках Лондона бродив ховчиа, який харчувався страхом маглів, наляканих низкою вбивств в бідних районах міста. Пугач Старого Лондона брав форму кровожерного бандита.

В одній з печер Кентербері мешкає маленький ховчик, який навчився створювати відлуння. Місцеві жителі придумали легенду, що там живе божевільний людожер-відлюдник.