FANDOM

Паличка Драко Мелфоя (англ. Draco Malfoy's wand) зроблена з глоду, з волоссям єдинорога всередині і має в
Палочка драко1
довжину рівно 10 дюймів. Вона була куплена в магазині Олівандера 31 липня 1991 

Бузинова паличкаРедагувати

До червня 1997 року ця була звичайна чарівна паличка, яка служила своєму господареві в міру сил і можливостей. Але за 10 місяців до цього Мелфой вступив до лав смертежерів і отримав завдання від самого Волдеморта. Темний Лорд наказав убити свого старого противника - Альбуса Дамблдора . Завдання свідомо нездійсненне, але Драко чесно намагається ... Нарешті, заручившись підтримкою інших смертежерів, йому вдається заманити Дамблдора в пастку. Ну,  Драко думає, що нічого не підозрюючи Дамблдор купився на  чорну мітку і прилетів туди один (тут він теж помилявся, але прилетів з професором Гаррі Поттер був укритий плащем-невидимкою і нерухомий тим же Дамблдором). Опинившись з директором віч-на-віч, Драко насамперед обеззброює його закляттям Експеліармус. Паличка Дамблдора вилітає з руки господаря і падає далеко вниз. Далі довга розмова Мелфоя з його майбутньою жертвою: юнак все ніяк не може себе змусити вимовити необхідні слова і тягне час. Виявляється, вбити - це дуже важко. Лише з'являються на майданчику смертижери, і серед них Северус Снейп . Снейп колись дав матері Драко непорушну обітницю допомогти її синові, а трапиться в тому потреба - виконати його завдання. Ні слова не кажучи Дамблдору на прощання, він вимовляє фатальне: «Авада Кедавра », насилаючи на директора смертельне закляття. Професор Дамблдор млявою лялькою падає слідом за своєю паличкою ...

Повернемося на кілька хвилин тому. Справа в тому, що у Дамблдора в руках була не просто паличка, а велика Бузинова паличка, історія якої налічує кілька століть. Умовою переходу непереможною Бузиноаої палички до нового хазяїна була ... перемога в поєдинку над старим. Або, кажучи точніше, новий господар повинен відібрати в старого Бузинову паличку проти його волі. Драко, що позбавив Дамблдора палички за допомогою Експеліармус, ця умова виконав. Але, нічого не знаючи ні про смертельні реліквії взагалі, ні про Бузинову паличку зокрема, він і не думає забирати настільки рідкісний трофей. І тоді сила і дух Бузинової палички переходить в паличку Мелфоя, в той час як сама паличка, не менше млява, ніж її старий господар, залишається лежати на землі поруч з Астрономічної вежею.

Драко продовжує, ні про що не підозрюючи, користуватися своєю паличкою з глоду. До тих пір, поки він, через майже рік, приїжджає на великодні канікули додому, в маєток Мелфоїв [. Тут вже давно смертижери влаштували подобу штабу, а підвали садиби перетворилися в темниці з самими справжніми в'язнями. Того разу до вже ув'язненого майстра Олівандера і Луни Лавґуд, що вчилася в Гоґвортсі на курс молодша Драко, приєдналися гоблін Грипхук, Дін Томас , Герміона Грейнджер , Рон Візлі і Гаррі Поттер. Всім полоненим вдається втекти. Старому Олівандера, Луна і Діну допомагає втекти  домовик Добі, адже ельфи вміють роз'явився там, де людям-чарівникам не під силу. Грипхука і Герміону катують нагорі в вітальні, тому Рон і Гаррі залишаються в підвалі одні. Вони нападають на  Пітера Петтігрю, заволодівають його паличкою і вириваються вгору. Опинившись віч-на-віч з Ферніром, Драко, Нарцисою Малфой і Белатрисою Лестранж, вони вступають в сутичку. В один з моментів у Драко в руці виявляються три палички: своя і вибиті трохи раніше чужими «Експеліармус» палички Петтігрю і Беллатриси. Їх у Драко вихоплює Гаррі. За секунду до того, як всі втікачі являються з маєтку. Умова переходу Бузинова палички від старого господаря до нового знову виконано: паличка відібрана проти волі 

Тепер сила Бузинової палички, укладена в паличці з глоду, підпорядковується Гаррі Поттеру. Це зіграло вирішальне значення в фінальному поєдинку між Хлопчиком-який-вижив і Волдемортом. Нічого не знаючи, про подробиці вбивства Дамблдора, Темний Лорд пограбував могилу старого професора і забрав Бузинову паличку. Не відчуваючи різниці в чаклунстві нової паличкою, він вбиває Северуса Снейпа. Убивши вбивцю Дамблдора, він вважає себе тепер власником непереможного зброї. Але силою Бузинової палички, що сиділа в паличці з глоду, володіє зараз Гаррі Поттер. І саме він перемагає «найбільшого темного мага сучасності».

Після битви за Гогвортс Гаррі виявляється сама Бузинова паличка, вибита з рук Темного Лорда все тим же Експеліармус. Сила, позичена нею паличці Драко Мелфоя, повернулася в Бузинову паличку. Але Гаррі залишається вірним своїй старій паличці з гостролиста. Колись зламану бойову подругу він лагодить за допомогою Непереможної палички і повертає паличку з Бузинову в могилу Дамблдора.

Найімовірніше, що паличку з глоду Гаррі віддав потім Драко. Адже тепер це знову - звичайнісінька чарівна паличка.

Відомо, що під час Битви за Гогвортс Драко користувався паличкою своєї матері. І ця паличка була знищена Зложаром в Кімнаті на вимогу
У родині Мелфоїв була реліквія - чарівна паличка, яка переходила з покоління в покоління, і після смерті батька Драко успадкував би її, якби не Волдеморт. Темний Лорд відібрав паличку у Луціуса Мелфоя для битви в операції «Сім Поттерів ». Внаслідок битви з Гаррі Поттером паличка була знищена.