FANDOM

Шеймус Фініґан (англ. Seamus Finnigan; ) - студент-ґрифіндорець, однокурсник Гаррі Поттера, напівкровний (мати Шеймуса - чарівниця, батько - маґл), ірландець. З першого курсу тісно подружився з Діном Томасом.
DevonMurray
Ховчик Фініґана - відьма-банші.

Зовнішність

У Шеймуса каштанове волосся і сірі очі. У тексті він зазначений як «світловолосий хлопчик». Шеймус низького зросту і звичайного статури.

Біографія

Ранні роки

Мати Шеймуса - відьма, але довго приховувала це від чоловіка-маґла. Вона зізналася лише після весілля, містер Фініґан «не дуже цьому зрадів». Мабуть, Шеймус з малих років знає багато про чарівний світ, особливо, про квідич. У нього є двоюрідний брат Фергус - теж чарівник.

Перший курс Гоґвортсу

1 вересня 1991 року на церемонії сортування Шеймус Фініґан потрапляє на факультет Ґрифіндор. Сортувальний капелюх думала над Шеймусом досить довго - одну хвилину. 

Шеймус оселився в спальні для хлопчиків разом з Гаррі Поттером, Роном Візлі, Діном Томасом, Невілом Лонґботомом. З однокурсників ближче всіх здружився з Діном Томасом.

На першому курсі Шеймус привіз з дому свій набір чарівних шахів. Він давав ними користуватися Гаррі Поттеру, у якого своїх шахів не було (до того, як той отримав їх в подарунок на перше Різдво).

Четвертий курс Гоґвортсу

Перед початком четвертого курсу Шеймус разом з матір'ю поїхав на Чемпіонат світу з квідичу, де вболівав за ірландську збірну. А в кінці грудня ходив на Святковий бал з Лавандою Браун.
DevonMurray06

П'ятий курс Гоґвортсу

На п'ятому курсі у нього виникли конфлікти з Гаррі, оскільки мати Фініґана вірила статей в «Щоденному віщуні». А ці статті наполегливо вбивали в голови читачів думку, що Гаррі Поттер брехун і хвалько, а Альбус Дамблдор - з'їхав з глузду дідуган, що йде на поводу у маленького пройдисвіта. Пізніше, після надрукованого в «Базікалі» інтерв'ю Поттера, Шеймус знайшов в собі мужність визнати свою помилку і прилюдно попросив у Гаррі вибачення. Вони помирились. Незабаром після цього Фініґан вступив до лав ДА, але пробув на заняттях не надто довго - в перший же вечір, коли він прийшов в Кімнату на вимогу, Амбридж дізналася про існування організації та її учасникам довелося тікати з уроку.

Шостий курс Гоґвортсу

На шостому курсі Шеймус брав участь у відбіркових випробуваннях до факультетської команди з квідичу, але зазнав у них невдачу. Шеймус був незадоволений, що на заміну Кеті Белл Гаррі взяв мисливцем не його, а Діна Томаса. Однак, коли Кеті повернулася назад, і Гаррі прибрав Діна з команди, Шеймус про це обурено перешіптувався з Діном за спиною у Гаррі.

Сьомий курс Гоґвортсу

Шеймус Фініґан залишився вчитися на сьомому курсі в Гоґвортсі. Очевидно, він, як і інші члени ДА не сидів у школі тихіше води, нижче трави, тому що з'явився в Гоґвортс Гаррі застає Шеймуса сильно побитим. А такий вигляд мали лише ті, хто чинив опір новому режиму Гоґвортсу. Незважаючи на свій стан, Шеймус бився у фінальній битві з іншими захисниками замку. Він був помічений Гаррі і його друзями, коли разом з Ерні і Луна відганяв дементорів своїм патронусом - лисицею.

Характер

Шеймус захоплений польотами і квідичем з дитинства. Уже на першому курсі він застерігав Гаррі, що посада ловця травмонебезпечна, а також хвалився перед однокурсниками, що провів дитинство в повітрі, літаючи на мітлі над селом. Влітку перед третім курсом він разом з другом Діном розглядав новеньку «Вогнеблискавку» у вітрині магазину.

Він не дуже любить уроки і іспити, проте визнає заняття в дуельні клубі або Дамблдорову армію необхідними в настільки небезпечні часи.

Шеймус чомусь спочатку негативно ставився до участі Седріка Дігорі в Тричаклуннському турнірі, називаючи його «гарненьким красунчиком». Чи не заздрість чи це? ..

Шеймус цікавий, не соромиться ставити запитання навіть Снейп на уроці Захисту від темних мистецтв

Він дуже емоційний і нетерплячий, любить посміятися на пару зі своїм кращим другом з будь-якого приводу. Не раз виступав ініціатором вечірок у вітальні Ґрифіндора.

Вірить в пророцтва Трелоні: співчуває Лаванді, коли та переживає новина про нібито передбачену смерть її кролика, і зосереджено намагається розгледіти Грима в чашці Гаррі.
Финниган

Шеймус дуже боїться банші і тому одного разу на уроці по Захисту від темних мистецтв ховчик був у цьому образі Коли Гаррі відкриває яйце, здобуте в першому випробуванні Тричаклунського турніру, почувши приголомшливе скрипуче виття, він передбачає, що в наступному турі Гаррі належить битися саме з банші.

Шеймус - душа компанії, завжди готовий непомітно підтримати товариша в неприємну хвилину за допомогою заохочуючоїусмішки або жесту.

Відмінність фільму від книги

У фільмах Шеймус показаний, як піроман, якого «заворожує вогонь», будь-яке виготовленее ним зілля вибухає, а невміло зачаровані ним речі можуть несподівано спалахнути. Цю рису персонажа творці восьмого фільму використовували, ймовірно, для створення комічного ефекту. Шеймус застосовує це властивість за призначенням, беручи участь разом з Невілом Лонґботомом в підриві моста, для того щоб смертежери провалилися в глибокий яр.

Однак в книгах піроманією герой не володіє, лише одного разу на першому занятті Заклинаннями, відточуючи «Вінгардіум Левіоса», він так ткнув в пір'їнка чарівною паличкою, що воно загорілося.

Етимологія

Існує старовинне ірландське ім'я Шимус, яке, мабуть, і отримав малюк Фініґан при народженні. Для порівняння: ірландський актор Пітер О'Тул має друге ім'я «Шимус» (Peter Seamus Lorcan O'Toole); в мультсеріалі «Сімпсони» є персонаж, садівник-ірландець Шимус.