FANDOM

Left pointing double angle quotation mark sh4 — Містер Саламандер, Ви знаєте що-небудь про чарівну спільноту Америки?

— Я чув, у вас застарілі закони про стосунки із не-магами. Ви не можете дружити з ними або створювати сім'ї, дикість якась... — Та хто за нього вийде?

Right pointing double angle quotation mark sh4
Тіна про Якобу

Якоб Ковальські (англ. Jacob Kowalski) — американський не-маг, що жив в 20 столітті в Нью-Йорку. Він допомагав Ньюту Скамандеру в пошуках нових чарівних звірів. Джейкоб — звичайний фабричний робітник, який мріє стати пекарем.

Біографія Редагувати

Рання життя

Якоб Ковальські народився в Польщі на рубежі XIX-XX століть. Він і його сім'я іммігрували в США, коли Якоб був ще дитиною. Про його родичів відомо дуже мало — тільки те, що у нього були дідусь і бабуся, портрет якого висів у його кімнаті.

Військова служба

Якоб воював у Першій Світовій війні, служив у складі американських експедиційних сил у Європі. Відомо, що він залишався там ще деякий час після закінчення військових дій і повернувся в Америку тільки в 1924 році.

Пізніше, після повернення до Нью-Йорка, він стає працівником заводу по виробництву консервів. Йому ненависна ця робота. Якоб мріє про свою власну пекарню. Також він був заручений з дівчиною на ім'я Мілдред, але через деякий час заручини було розірвано.

Зустріч з Ньютом Скамандером

На свою біду Якоб йде в банк для отримання позики на відкриття пекарні саме в той день, коли в Нью-Йорк прибуває британський магозоолог Ньют Скамандер. Один з ніфлерів Ньюта тікаає, коли він проходить повз того самого банку. У самому банку Якоб стає свідком того, як Ньют чаклує, тому останньому доводиться накласти на магла заклинання Забуття, проте Якоб вдаряє Ньюта по голові і в поспіху, переплутавши, тікає з чарівним валізою.

Коли Якоб повертається додому, він виявляє, що валіза-то зовсім не його, при цьому випускаючи декількох магічних створінь назовні, в тому числі растопірника, який кусає його. В результаті пошуків Ньют і Порпентіна Голдштейн знаходять напівзруйнований будинок Якоба, швидко відновлюють його, а на свідків накладають Забуття. Якоба переконують, що все це сон. Оскільки Якоба вкусив растопірник, і застосування до нього заклинання Забуття було протипоказане, Тіна призводить обох чоловіків до себе додому.

Відкриття Чарівного світу

В будинку Тіни Якоб зустрічає її сестру — Квінні Голдштейн, досить привабливу молоду виманолога, до якої він пізніше починає відчувати взаємний романтичний потяг. Вони вечеряють, а пізніше Ньют показує Якобу вміст своєї валізи — дивовижний світ, де мешкає безліч чарівних істот. Потім вони приймають рішення знайти залишилися і непомітно вислизають з дому сестер Голдштейн.

Ньют і Якоб виловлюють істот і ховаються назад у валізу. Їх знаходить Тіна і блокує всередині, а після приносить в МАКОСША і розповідає про те, що трапилося президенту Серафині Пиквері. Вона віддає наказ заарештувати і Ньюта, і Якова, і саму Тіну.

Пізніше його рятує Квінні Голдштейн, вона ж виносить друзів у валізі з будівлі МАКОСША. Потім вони йдуть у шинок «Сліпа свиня», щоб отримати інформацію про останню істоту, який втік з валізи, Але власник шинку, гоблін Гнарлак, викликає аврорів (за що отримує в ніс від Якоба), і вони змушені тікати. Вони знаходять останніх істот, оккамия і демимаску, в універмазі Гінзберга Делоне.

Після бою в нью-йоркській підземці між аврорами МАКОСША і Геллертом Гріндевальдом, Серафіна Пиквері каже, що «винятків бути не повинно» і Якобу доведеться стерти пам'ять. Вона дає час на прощання.

Повернення Редагувати

Якобу вдається відкрити власну пекарню, не без допомоги Ньюта, який анонімно залишив йому валізу, повний шкаралупи яєць Оккама, яка представляє собою чисте срібло. У своїй пекарні Якоб пече булочки у вигляді істот, яких він бачив у валізі Ньюта. Ймовірно, в глибині душі він все ще пам'ятає про події, які він пережив. В кінці фільму в його булочну заходить Квіні, вони зустрічаються поглядами, і в Якобі як ніби щось прокидається.

Зовнішність і риси характеру Редагувати

Це був начисто голений і розмовляє з бруклінським акцентом молодий чоловік.