FANDOM

Ґодрикова долина — містечко, назване на честь Ґодрика Ґрифіндора, який там жив. Також відомо, що тут жили Батільда Беґшот (історик магічного світу )та Альбус Дамблдор з родиною. У Ґодриковій долині жили та загинули Лілі та Джеймс Поттери зі своїм сином Гаррі. Їхній напівзруйнований будинок зберегли як пам'ять про трагічну загибель.

Історія Редагувати

Ґодрикова долина найславетніша з усіх цих напівмагічних населених пунктів магічної Великої Британії, славетна своїми виходцями і подіями, котрі в 20 ст. стали фундаментальними для спільноти чарівників. Тут народився один з засновників школи Чарів і Чаклунства Гоґвортс Ґодрик Ґрифіндор; тут був похований наймолодший з легендарних братів Певерелів, Іґнотус, володар першої мантії-невидимки; звідси походив коваль-чаклун Боумен Райт, викувавший першого золото снича; тут доживала свій вік заслужений історик Батільда Беґшот. 

В кінці 19 сторіччя в Ґодриковій долині проживала родина Дамблдорів, переїхавши після сумнозвісної розправи Персіваля Дамблдора над дітлахами-маґлами, які довели Аріану Дамблдор до втрати розуму. 

Розкол Дамблдора і Ґріндельвальда Редагувати

У 1899 в Ґодриковій долині трапилася дуель між братами Дамблдорами, Албусом і Еберфорсом, та Ґелертом Ґріндельвальдом. Вкрай оскаженілий тим, що Албус занедбав догляд за хворою Аріаною, віддавши перевагу розбудові "великих" планів по підкоренню світу разом з Ґелертом, Еберфорс прямо висловив свою точку зору щодо їх мрій, а у відповідь отримав "Круціо" від Ґріндельвальда. Албус обрав бік молодшого брата, спалахнула дуель. Спостерігаючи за виром чар, Аріана прагнула допомогти, сама не розуміючи, що робить, і одне з вбивчих заклятть влучило в неї. Трагічна необачність призвела до довгого непорозуміння між Албусом і Еберфорсом, а Ґріндельвальд повернувся в рідні края і почав наводити жах на континентальну Європу.    

Вбивство Поттерів Редагувати

31 жовтня 1981 року до Ґодрикової впадини явився темний чаклун Волдеморт, щоб вбити немовля Гаррі Поттера, який, згідно з виголошеним пророцтвом, міг знищити Темного лорда. Поттери ховалися під спеціальним закляттям, але були зраджені своїм другом Пітером Петіґру. Волдеморт без зайвих клопотів вбив Джеймса і Лілі Поттер, проте коли виголосив смертоносне закляття в адресу маленького Гаррі — зник сам, втративши могутність і тіло. Ця подія поклала кінець Першій магічній війні, а Гаррі Поттер став відомий, як єдина людина, котра вижила після "Авади Кедаври". 

Тіла Лілі та Джеймса були поховані на місцевому цвинтарі, а на надгробку викарбували напис "Останній ворог, якого буде знищено — це смерть". Крім того, маґлівський обеліск на честь полеглих воїнів, розташований в центрі селища, був зачаклована таким чином, що при наближенні чарівників в їх очах змінювався на статуї подуржжя Поттерів з маленьким Гаррі на руках.      

Візит Гаррі Поттера Редагувати

Гаррі Поттер і Герміона Ґрейнджер відвідали Ґодрикову долину у 1997 році, аби вийти на контакт з Батільдою Беґшот. З надією, що Батільда володіє мечем Ґрифіндора, за допомогою якого можна знищити горокраски. Однак першим чином вони обійшли кладовище, залишивши квіти на могили батьків Гаррі, а потім відправилися подивитися на зруйновану домівку Поттерів. Там вони виявили дерев'яний знак, на якому золотими літерами було написано:

На цьому місці вночі 31 жовтня 1981 року

загинули Лілі та Джеймс Поттери.

їхній син Гаррі — єдиний на світі чарівник,

що вцілів після смертельного закляття.

Цей будинок, невидимий для маґлів, залишено

в зруйнованому стані як пам'ятник Поттерам

і як нагадування про жорстоке насильство,

що знищило їхню родину.

Навколо виписаних слів було дописано безліч побажань від чаклунів і чарівниць. На тієї ж вуличці Гаррі і Герміона помітили постать Батільди. Жінка завела їх до своєї оселі, де напала на Гаррі; це вже була не Батільда, а Волдемортова змія Наджіні, захована в оболонці Беґшот за допомогою темної магії. Наджіні телепатично викликала Темного лорда, однак дует встиг втекти до його появи.