FANDOM

Ґроп (англ. Grawp) - велетень, єдиноутробний брат Гегрід а (велетень Фрідвульфа народила їх від різних батьків). Сирота. Взятий на виховання старшим братом. Брав участь в Битві за Гогвортс.

Грохх

БіографіяРедагувати

Гроп жив в поселенні велетнів в горах після того, як його мати померла. За мірками велетнів він був невеликий, всього 16 футів зростанням (4,8 метра), і тому вони ображали його. Коли влітку 1995 року в поселення прийшов Гегрід, він дізнався, що Фрідвульфа померла вже багато років тому, але у неї був син, який припадає, стало бути, Гегріду єдиноутробним братом.  Після перевороту в велетнів поселенні, коли плем'я вбило одного Гурген і посадило над собою іншого, Рубеус забрав Гропа з собою в Гогвортс і поселив його в Забороненому лісі. Це викликало невдоволення кентаврів, адже Гроп - вельми неспокійний сусід.

Гроп дуже сильний, він вириває цілі дерева з корінням заради забави або коли сердиться. Гегрід був змушений тримати його пов'язаним, але при великому бажанні Гроп може розірвати ці мотузки. 

Гегрід намагався вчити брата англійської мови і одного разу познайомив з Гропом Гаррі Поттера і Герміону Грейнджер, в надії, що спілкування з людьми піде йому на користь. Гроп вивчив ім'я Герміони - він називав її «Герми» - і ще кілька англійських слів, але його здібності дуже обмежені. Пізніше Альбус Дамблдор знайшов для Гропа відповідну печеру в довколишніх горах. А Гегрід подумує про те, щоб знайти «Гропику» хорошу дружину. 

Разом з братом Гроп прийшов на похорон Дамблдора і сидів тихенько в самому останньому ряду.  У той час, коли в Гогвортсі встановився режим Снейп-Керроу, Гегрід влаштував вечірку в підтримку Гаррі Поттера, після чого був змушений втекти з замку. З тих пір він жив в печері брата до моменту, поки Волдеморт привселюдно не звернувся до захисників Гогвортсу. Вся округа чула це звернення, Гегрід не міг не прийти. Тому Гроп брав участь в битві за Гогвортс, захищаючи старшого брата

Цікаві фактиРедагувати

Якщо вірити фільму, Гроп дуже любить велосипедні дзвінки. Один раз він подарував Герміоні кермо від велосипеда, де, звичайно, був цілий і неушкоджений дзвіночок. І оскільки подарував він дівчинці найдорожче, що у нього було, замість кровожерного велетня перед нами постає мила добра дитина, яким Грохха насправді і був .

За кулісамиРедагувати

Сцену з Гропом зняли найпершою, як тільки приступили до зйомок п'ятого фільму.
Прототипом Гропа став актор Тоні Модслі.
У фільмі Гроп повністю змоделювали на комп'ютері і за допомогою складної техніки «захоплення руху» вдихнули в нього життя. Відділ по створенню магічних істот виготовив тільки голову велетня, щоб акторам під час зйомок було до кого звертатися.